Monday, May 16, 2011

Topp 3 fra Skissedillaskisse #111

Nok en uke med flotte bidrag er forbi, og heller ikke denne gangen har valget av ukens topp3 vært lett.
I morgen er dagen for is, pølser og hornmusikk. Og jammen er det ikke en på andre siden av grensa, som gikk av med seieren dagen før selveste nasjonalsangen.
LOen er laget av Umenorskan. Jeg elsker de ulike mønstrene, det utrolig herlige bildet, ja hele kombinasjonen! Denne får meg virkelig i godt humør!

Denne LOen laget av Synnøve er utrolig lekker, med så mange detaljer i samme farge, er bare utrolig utrolig lekker! Perfekt komponert!

Denne LOen av Vibeke har bare så mange flotte detaljer og utrolig mange lag. Denne kan studeres i evigheter! Lekkert, lekkert!!!

Takk alle sammen for inspirasjonene!!!
Umenorskan send oss adressen din så kommer det en premie i posten.

4 comments:

unni's scrappeboble said...

WOW for noen fantastisk flotte LOer da :))) Lite scrapping på meg for tida for no er det hagestell som gjelder :D

Umenorskan said...

Tusen takk for at dere valgte ut min layout !!!!

Vibeke said...

Utrolig flott LO som vant. Gratulerer så mye!!:)
Og tusen tusen takk for at dere valgte å vise frem min - det setter jeg stor pris på:)

Håper dere alle har hatt en fin 17.mai:)

Sophie said...

Grattis Christin, till en välförtjänt första plats!