Tuesday, April 19, 2011

Topp 3 av skisse #107

Da har jeg kost meg blandt 41 bidrag :) Og her var det MYE lekkert.
Jeg blir nesten litt rørt når jeg ser alt det flotte dere leverer uke etter uke.
Det er så moro at så mange følger oss, og deler med seg av tips og inspirasjon.

Denne gangen falt jeg fullstendig for denne herlige LOen fra
Den lyste mot meg med en gang. Nydelig å ta opp det røde i leketøyet på bildet.
Kjempefin bruk av maling/mist, og kjempefint med sirkelen med tekst i.
Likte også veldig godt måten du har brukt ostekluten.
Tusen takk for masse inspirasjon, og gratulerer så mye som utvalgt nr.1 :)

Send oss adressen din, så kommer pakke i posten ;)


Jeg vil også gjerne trekke frem denne herligheten fra Ann Kristin.
Lekkert med det svarte innslaget sammen med de sarte fargene.
En flott løsning av skissen. Og så må jeg jo si at bildet var bare helt nydelig.
Tusen takk for deltakelse og inspirasjon :)


Dette var en "enkel" og nydelig LO. Det er Aud som har laget den.
Synes det var kjempefint med denne bakgrunnen til bildene.
Og så likte jeg veldig godt pynten. Ikke for mye, men likevel veldig synlig.
Tusen takk for at du delte denne lekre siden med oss :)


Tusen takk til alle som har sendt oss bidrag, og
GOD PÅSKE alle sammen!

4 comments:

~Isabell~ said...

Seriøst.... *hoppe opp og ned av glede* dette er første gang jeg vinner. TUSEN TAKK. God påske til alle dere dilla jentene.

Aud R. said...

Tusen takk for koselige ord! Det var så utrolig mye fint denne gangen! God påske alle sammen!

Ann Kristin said...

Tusen takk for at jeg ble blandt topp 3 og for gode ord :) !! Kjempegøy :) God påske! Skal kose meg med denne ukens skisse :)

Gunn-Elin said...

Hipp hurra for Isabell :)
Grattis med seier!!!