Sunday, March 27, 2011

Skissedillaskisse #105!

Det våres, drypper fra taket, sola er lenger oppe, ungene har funnet frem sykkelen og vintermørket fortrenges til fordel for sol og sommer!!! I kveld skal klokken stilles frem 1 time og vi har dermed sommertid!!! JUHUU!At det blir en time mindre søvn får bare være, det er offisielt SOMMER! ;-)

Denne gangen er det søte Brit som har laget en nydelig skisse til dere! Vi koste oss masse med skissen, håper dere gjør det samme!
Her er våre bidrag denne gangen!
Carrin:
Brit:
HegeAL:
Lula:
Nabon:
Mi@:
Broggis:

Vinneren får et kit fra kurset mitt i Tønsberg i helgen, her er en liten smakebit! (kan avvike litt fra bildet, men kun på farger)

Happy scrapp!


5 comments:

Mija ♥ said...

Åååååhhhhhhh så mycke' inspiration! Helt galet - jag måste ta tag i denna läckra skiss NU!! Vi ses;)

Scrappegal said...
This comment has been removed by the author.
Scrappegal said...

Da har jeg levert to bidrag i samme post! :)

Scrappegal said...

Skjedd noe krøll... Så jeg legger denne inn på nyt og håper det funker nå...

Ann Kristin said...

Hei! Andre gangen jeg får beskjed om at jeg ikke har lagret bidraget mitt riktig....men når jeg selv trykker på linken over her,så kommer jeg på riktig innlegg. Så jeg lurer på hva jeg har gjort galt?