Tuesday, September 14, 2010

Vi har dilla på DERE!

Denne uken kom det inn 34 flotte bidrag, og vi er så glade for at så mange er med hver uke!! Vi er stolte av å drive Norges største og mest populære scrappeutfordringsblogg! Det har dere stor ære for!!!

TUSEN TAKK FOR ALLE BIDRAG!

Så er det sånn da, at vi må velge hver vår favorittLO hver uke. Det er like vanskelig hver gang, og noen ganger er vi flere som vil ha den samme LOEN som sin favoritt! Da blir det førstemann til mølla! hehe!

Her er favorittene våre denne uken!  
Gratulerer, og husk å skryte i din egen blogg!

Mi@ 
Falt for denne sommerlige LO'en av Lena. Synes det var kult med det store og lille bildet samt det blå som brytes med gult. Mange tøffe detaljer :-) 
HegeAL 
Jeg er glad for å se Heidi tilbake i dilla galleriet. Digger kontrastene med blått og rødt, søtt lite monster der nede i hjørnet også skyer da gitt! Me like!
Carrin 
Velger meg denne av Eva! Likte de spreke farge sammensetningene, de kule detaljene og bildene som i utganspunktet er "vanskelige" scrappebilder.

Brit
Jeg falt fullstendig for denne stilige LOen av Randi Elisabeth.
Her var det så mye gøy å se på. Digger det røde stoffet du har brukt til rød løper, og så var det kjempetøft med det utklipte bildet. Du har funnet så utrolig mange ting som passer så godt til temaet, og det liker jeg veldig godt. Tusen takk for inspirasjon.  
Lula
Min favoritt denne uka er Tæsj. En vakker og fargerik lo, som er harmonisk og sammensatt på samme tid. Liker borden godt og oppsettet er knallfint. Mange morsomme detaljer, som misten, herlig font på tittel, mesh og stemplingen!
Nabon
Falt for denne Loen av Beatemor!
Elsker sømmen, fargene, sommerfuglen og den lille greina. Likte det prikkete arket i bakgrunnen! Takk for et flott bidrag og masse inspirasjon!

Broggis
Denne uken liker jeg denne fra Linda!
Liker fargevalget veldig godt. Kult med det orange, og stilig å klippe ut bildet i skikkelig "Britstil"!!!
Tøffe gutteloer liker jeg

2 comments:

Siv Anita ´s scrappebenk said...

Gratla alle sammen :) Det var noen flotte bidrag alle sammen:)

Eva said...

Åhh,så gøy og bli trukket ut denne uken !!
Takk Carrin,for du valgte min :)