Monday, May 3, 2010

Vi har dilla, dilla, dilla :)

Også denne uken har det kommet inn usedvanlig mye flott! Nivået er bare utrolig bra, og det er så morsomt og inspirerende og utforske bidragene fra alle der ute!
Valget har heller ikke dennne uken vært lett! Vi anbefaler dere å kikke igjennom albumet til venstre! Enjoy!
HegeAL
Jeg liker denne av Lene. Herlig farge bak bildene og digger ugla og filmstripene bak!

Mi@
Mange flotte bidrag denne gangen!
Jeg velger denne kule LO'en av Wenche. Sjekk det herlige bilde, og så tøft med de spraglete fjærene. Digg!


Lula:
Denne siden av Pia Iris er nydelig. Stilig bilde og flott med sømmen (stilig kontrast med sort) Herlig med alle blomstene og særlig de gule detaljene. Virkelig en sommerlig og fresh side!

Broggis:

Gult er kult!!!! MIn dille denne uka er fra Vibeke. Elsker fargene , kontrastene mellom det gule og det røde. Temaet er jo artig og annerledes, og de gule perlene er bare prikken over iiiiiene!!! TAKK!!

Brit:

Jeg velger meg denne av Yasmin. En spesiell og kjempeflott LO. Liker alle de små detaljene, og så var det kjempetøft med de rundingene. Og bildet er jo bare sååå koselig Veldig fin løsning av skissa!
Nabon:
Jeg velger denne fra Cathrine.Så skjør og fin, liker fargene og den sommerlige følelsen denne gir!!!
NYDELIG, takk for inspirasjon!

Carrin:
Digger stilen til Margrethe! Sjekk så enkelt, kult og samtidig feiende flott!

TAKK!

6 comments:

Anonymous said...

Oi! Dere har dilla på meg! Takk, takk! :)

Anonymous said...

Så gøy!♥

Gratulerer folkens:) Nydelige!

pia iris said...

jeg og er en av de dere har dilla på
*jippi* skikkelig morsomt
tusen takk lula.
klem fra pia

Wenche said...

Så mange flotte LOer. Gratulerer til dere alle sammen. Og tusen takk Mi@, for at du valgte min lo *klem*

Lene said...

Så mange flotte og herlige LO'er. Det gleder meg stort at min LO ble med - takk HegeAl!!! :)

Vibeke said...

Masse flott, som vanlig:)
Moro at min gule LO ble med. Takk:)