Friday, January 1, 2010

Tilbakeblikk og nye ting skjer...

Først av alt vil vi ønske dere et riktig godt nyttår!!!


Vi (Lene/Nabon, Hege/HegeAL, Marianne/Mi@, Annette/broggis og Ann-Christin/Lula) var virkelig spente da vi skulle åpne denne utfordringsbloggen til omverdenen 20. mars ifjor.. Vi vil nå takke alle som har bidratt både med gode råd og hjelpsomme kommentarer:) Men først og fremst vil vi takke alle dere som gir oss bidrag til våre skisseutfordringer! Vi koser oss masse med å kikke gjennom;)

Vi skal pusse opp denne bloggen . Vi følte at med et nytt år, så må vi bli nye;) Det vil snart være en ny header på plass...og samtidig har vi tatt inn to nye ansikter! Disse gleder vi oss til å presentere for dere om noen dager. Vi er så spente! Da vil dere få ennå mer inspirasjon, for disse jentene spruter det av!

Vi vil samtidig oppfordre dere til å sende oss mail hvis dere ønsker å tipse oss om noe eller gi oss vennlige råd og konstruktiv kritikk. Vi tar imot alle mail med åpne armer:) Vi er igang med andre små forandringer også her inne..men har dere forslag til noe kult, så mail ivei:)) Alle har vi forbedringspotesiale;)

Da er vi kommet frem til en liten årskavalkade. Hver av oss jentene har funnet frem en favoritt blant absolutt alle bidrag som har kommet inn. Vi har brukt lang tid på en nesten umulig jobb...men moro er det! Kos dere med noen gjensyn av 7 lekre loer! Ja 7.....for våre to nye jenter har valgt seg ut også..KOS DERE!

MIAS VALG

Utrolig vanskelig å velge. Men jeg husker godt jeg la merke til denne stemningsfulle og lekre LO'en av Vibeke. Jeg falt for bildet og all den lekre pynten. Så mange detaljer å hvile øynene på! Lekker!
.......... VALG

Jeg velger denne av Lenemor. La med en gang merke til denne, med de klare fargene og alle de små detaljene. Liker at oppsettet er enkelt, samtidig som det er gjort mye med det. Et utrolig flott bilde som sier mye. Synes også det var veldig fint å bruke så mange forskjellige alfabeter. En utrolig frisk og fin LO.


HEGEALS VALG


Jeg digger denne LOen av neeta! Husker den godt og har liksom aldri glemt den! Den er full av herlige detaljer og teknikker. Bildet og tittelen er bare helskjønt begge deler! Love it!!! Takk for inspirasjonen!

.........VALG

Denne slo mot meg fra første gang jeg så den. Farger, oppsett og skarpe kontraster som harmonerer på en ypperlig måte her. Den er laget av Hilde, en kreativ jente!



BROGGIS`VALG

For en fantastisk deilig, men vanskelig jobb, og sitter her og studere all den flotte inspirasjonen som alle deler villig av. En person som utmerker seg i min scrappeverden er Carrin. Hun scrapper men herliger farger, og fantastisk kreative løsninger. Denne LOen er intet unntak.


NABONS VALG

jeg velger denne av Franicelle, men må jo si at det var veeeldig vanskelig å velge melleom så utrolig mange flotte Loer!!! La merke til denne med en gang, og husket den godt enda selv om det var en av de første som kom inn til Skissedilla! -digger de utradisjonelle tingene sammen, alle fargene som passer ubergodt sammen, det KULE bildet og hele følelsen i Loen! Denne DIGGER jeg!



LULAS VALG

Jeg elsker denne loen av Anne/Aksh! Nydelige blå/turkistoner og herlig detalj i hjørnet av arket. Bildene kommer perfekt frem og slikt liker jeg. Morsom tittel og liker plasseringen.



Husk å stikke innom oss til søndagen, da har vi ny sponsor som gir bort en helt vidunderlig kit til en vinner! Ikke glem å scrappe ukas skisse, kos dere nå og senk skuldrene inn i et nytt år:))

7 comments:

annes paperfun said...

Så mye flott og inspirerende å se :o)
Tusen takk Lula for dagens oppmuntring!

Gleder meg til å følge med på hva dere finner på i år 2010!
Takk til dere for jobben dere gjør!
Nyttårsklem Anne

Lene said...
This comment has been removed by the author.
Lene said...

Godt nytt år til alli dere i DT. Dere gir stor inspirasjon og jeg gleder meg til å se skissene deres i 2010!

Spesielt takk til Mia som har valgt ut en av mine LO'er - dette varmer stort!

Vibeke said...

Godt nytt år til dere jenter!!

Jeg koser meg med skissene deres, og gleder meg til søndager, da det kommer nye skisser:)
Gleder meg til 2010 - og enda mer inspirasjon fra dere:)

Tusen takk for at min LO fikk lov til å være med i årskavalkaden deres:)

Anonymous said...

Takk for det alle dere bidrar med, og til Skissedila. Glder meg til et nytt scrappeår.
Godt nytt år.

Mariann (mais) said...

Så mange herlige LO'er :) Nydelige alle sammen!
Ønsker dere i Skissedilla et innholdsrikt og godt nytt år.
Klem

Francielle said...

Godt nytt år ja! Gleder meg stort til å bli kjent med deres to nye ansikter! Og tusen hjertelig takk min Lo er av favorittene! Takker, neier og bukker.