Wednesday, January 20, 2010

Skissedillaskisse #43

Årets første måned er over halveis. Forsettenes måned..., mer trening, slanking, røykeslutt, brusslutt, eller kanskje rett og slett mer tid til scrapping?

Nok en gang må vi minne om at alle må  
LAGRE BIDRAGET I BLOGGEN SIN MED BLOGGADRESSEN SIN!!!!!!

Litt inn med t-skje; nabon.blogspot.com.skisse 42 er et eksempel på hvordan bidraget skal lagres, og også gjerne i Mr.Klincky! Husk å linke til bloggINNLEGGET ikke bare bildet...
En annen ting er at det er ønskelig at dere som leverer mer enn et bidrag enten lager flere linker eller skriver i oveskriften i linken hvor mange bidrag dere har!
Det er så vanskelig å holde oversikten med flere i hver link!

Det er så mye ekstra arbeid for oss å endre navn på bildet!
Når vi er så heldige å ha så mange som leverer hver uke, blir det en del timer med bare navnebytting!!!

Uansett håper vi at akkurat du blir med og løser denne kule skissa, som Hege har tegnet.





Her har dere ukas bidrag fra hele "Dilla-gjengen":


Brit:


Carrin:

Mi@:

Lula:

HegeAL:

Nabon:

Broggis:


Bidrag leveres innen 24.januar klokken 22.


Lykke til!





7 comments:

Anonymous said...

Kjempe flott skisse! Og superfine bidrag fra DT!:)

Klem fra Cathrine:)

Siri Fjørtoft, kaBoks said...

Eg skal til å starte på denne skissa no, det skal bli kjekt! Eg må ha det inn med teskjei dessverre. Det er fila som vi lastar opp frå kamera/scanner som skal lagras med "nabon.blogspot.com.skisse 42 "?

Siri

Anonymous said...

Ja, takk:) Vi ønsker at filnavent skal være bloggadressen din:) Vi sitter nemlig og kommenterer, lagrer alt på maskinen, før vi logger oss på med skissedilla passord og legger det inn i picasa. Og da er det umulig og huske hvor de forskjellige Loene kom fra:)

Kristine said...

Første gang jeg deltar så jeg gjorde nok feil, men skal huske det til neste gang.

Regnbuedrops said...

har lagt inn mitt birdag. håper jeg har gjort det riktig denne gangen =D

heidi

Vibeke said...

Utrolig stilig skisse!!:)

Jeg husket å endre filnavn denne gangen, takk for påminnelsen:)

God helg jenter:)

Anonymous said...

Håper jeg gjorde riktig med lagring og linking denne gangen :-)