Sunday, January 10, 2010

Skissedillaskisse # 42!

Nå er vi virkelig i siget her, sikkert fordi det er 100 kuldegrader ute, og da holder hvertfall jeg meg inne...
Denne ukens skisse er det vår dyktige LULA som har designet, og alle er selvfølgelig hjertelig velkomne til å scrappe den! Vi likte den utolig godt, og våre nye jenter Brit og Carrin er selvsagt også med!
Det er veldig viktig at dere lagrer Loen deres med blggadressen deres, det sparer oss for UTROLIG masse arbeid når vi skal laste opp og lagre bidragene deres i Picasa!  Så PLEASE??? 


Her er skissa!



Her er bidragene våre denne uken!
Mi@



Lula



HegeAL



Carrin



Nabon



Anette



Brit




Legg linken i Mc.Linky under her!

10 comments:

Ann Cicilie said...

Lekre DT-bidrag, og flott skisse! Gleder meg til å gå i gang :)

Ha en god søndag!

Hildegunn/Krutta said...

så stilig skisse!! og så masse flotte DT-bidrag!! Denne skal jeg gå igang med i dag, mens gubben er på jobb :o)

~Isabell~ said...

så utrolig kule dt bidrag, jeg digger de nye jentene deres også=)

skal se om jeg får ta fatt på denne.

Camilla said...

Super skisse som fikk meg ut av en liten tørke her. Tusen takk! :D
Det med å lagre bildet som bloggadressen har jeg glemt de siste gangene, beklager det! Bra dere minner oss på det! ;)

Og dere -supre DT bidrag! :D

Unknown said...

Sorry, jeg går på autopilot i dag, og leste ikke det dere har skrevet med store røde bokstaver, så bare på skissa jeg...Så jeg har ikke lagret LO`n med bloggnavnet.
Kan det gjøres om nå? - eller holder det at jeg skal love å lese alt dere skriver heretter??

lise said...

lekker skisse som var morsom å scrappe etter:) her er mitt bidrag:http://nemilita.blogspot.com/2010/01/skissedillaskisse-42.html

Anita said...

Kjempekul skisse, jeg ble veldig inspirert av den og layoutene deres:) Min layout ligger i MckLinky;)

Anne said...

Kjempefin skisse!
Mitt bidrag ligger i McLinky, I bet you have Fairydust".

Ellen said...

Sorry at jeg er så treig, det var først nå jeg forsto hva dere mener, tror jeg da, at det er bildet av layouten som må lagres med bloggenavnet. Ja ja, det tok meg noen og tredve bidrag å få med meg det, men neste gang så er jeg der!

Anonymous said...

Aner ikke om jeg har fått til dette riktig med McLinky og sånt, men bildet ligger øverst i innlegget her:
http://ninahp.blogspot.com/2010/01/helg-igjen.html