Wednesday, January 6, 2010

I dag er dagen for avsløringen

Som lovet...her kommer avsløringen av våre 2 nye Dilla jenter!!
Vi er så stolte av å få med oss disse 2 jentene, spesielt headhunta av oss.
Den ene av dem er vel i grunn et kjent navn for de fleste. Hun er medlem av flere designteam og har en helt særegen stil. Et nordnorsk fyrverkeri av ei jente ;-)
Den andre er ei jente som virkelig har kommet seg opp og frem i lyset den siste tiden med sine fantastiske og annerledes LOer. Hun har også vært en trofast deltager i skissedilla. Det er ikke mange ukene hun ikke har levert et bidrag... ;-)
La meg presentere Carrin og Brit. Juhuuu..vi ønsker dem hjertelig velkommen i vårt team og håper de vil trives sammen med oss!


Jeg heter Carrin, er 32 år. Bor på Finnsnes ilag med supermannen og vår lille ramp på 5 år. Jeg jobber som lærer og stortrives med det. Jeg har en tendens til å tro at jeg (misforstå meg rett nå..) er flink til det meste jeg foretar meg. Scrappinga er intet unntak.. Men med fare for å virke fullstendig arrogant her slår det meg imidlertid daglig hvor enormt mange dyktige scrappere en finner rundt omkring. Inspirasjonen florerer og det er alltid godt å ha masse å strekke seg etter! Så det å bli tatt inn i varmen blandt DENNE gjengen i Skissedilla er derfor en stor ære for meg. Jeg er ydmyk og takknemlig til tusen her. Gleder meg masse til å komme igang! Jeg har dilla på hvit bazzill og kule utradisjonelle mønsterark, maling i alle slag varianter, farger og svart stempelpute. Det slår meg i skrivende stund at jeg igrunn har dilla på det meste av scrappeutstyr, men hvem i all verden gidder å lese alt det, dersom jeg begynner å ramse ;) Hvem jeg har dilla på? Hmmm..umulig å nevne bare noen her. Så enormt mange!

Jeg heter Brit Wenche Sviggum, og jeg har altså ikke slikt et kult kallenavn som de andre :( Så her inne vil dere kun se meg som Brit ) Jeg er litt over 30 år....eh...nærmere bestemt 37. Er gift med Levo og har to barn født i 2005 og 2009. Vi bor i Egersund i Rogaland, og trives veldig godt her. Jeg begynte å scrappe sånn litt for 8 år siden, og blir bare mer og mer glad i denne hobbyen. Vet ikke om jeg kan si at jeg har noen spessiell stil. Liker veldig godt å bruke svart/hvitt bilder sammen med litt fargerike papirer og pynt. Men scrapper annet også. Det er helst barna som blir scrappet, og da i format 12?x12?. Vi er en gjeng på 5-6 stk som samles innimellom og scrapper, snakker, spiser godterier og snakker enda litt mer Veldig koselig. Jeg har dilla på mønsterpapir i sterke farger, mønsterpapir med figurer på, hvit Bazzill, creamy brown stempelpute, edge scraper og uheldigvis potetgull!!! Scrappere som jeg har dilla på er jo selvfølgelig Skissedilla-jentene, og så må jeg også nevne aksh, som jeg også har veldig sans for.

Da håper vi alle tar imot dem med åpne armer og ønsker dem hjertelig velkommen! Vi gleder oss masse til samarbeidet med dere og vet at dere kommer til å trylle frem helt fantastiske LOer og skisser her inne!

Og en ting til. Vi feirer nye jenter med ny header! Tiden var kommet fornying ;-)
Kom gjerne med kommentarer til hva dere synes om den. Alltid spennende å høre.

I morgen vil vi komme med vinneren av desember måned som vil vinne en helt lekker arkpakke fra 3ndy papir!!!

16 comments:

Renee said...

To sååå spennende jenter i tillegg til dere andre da - velkommen.

TØFF logo *nikker veeeeldig*

annes paperfun said...

Så flott!!! Gratulerer til Carrin og Brit...fantastiske flinke jenter!!! Gleder meg til å fortsette å følge med her :o)
Stilig header også!

Anonymous said...

Gratulerer med to nye damer.
Headeren bli fin og skarp så den er godkjent fra meg.

Mvh London scrappedama

Lene said...

Gratulerer så mye med nye jenter i DT pluss ny FLOTT logo!

Ann Cicilie said...

Velkommen, så spennende med fornyelse i designteamet :) Og det er jo to flotte scrappere dere har fått med på laget!

Jeg liker headeren kjempegodt; den er ikke for prangende, men veldig grungy og tøff!

Francielle said...

Så gøy! Gratulerer med plassen jenter! gleder meg til å følge opp med dere! klem på og lykke til!

HegeHB said...

Så flott! Gleder meg til å følge med her fremover:) Velkommen til Dilla Carrin og Brit! Og headeren syns jeg var KUL!

Nora said...

Two very wise choices - how exciting! Sweet new header ;)
Big hugs,
Nora

Heidi said...

Gratulerer til Carrin og Brit!!!!!!!!!!!! Gleder meg til å fortsette å følge med her og se alle deres flotte kreasjoner!!!!!

Anonymous said...

Flott blogg! For sponsing ring harald på 22048700.
Lykke til!

inger synnøve said...

gratulerer begge to:)gleder meg til å se hva dere alle sammen vil trylle frem videre iåret:)

Tone-supermonster said...

Så spennende! To veldig, veldig dyktige scrappejenter dere har valgt! Nå har jeg kost meg masse med å kikke i bloggen til begge,- SÅ MYE FINT.
Og flott ny header!

mammantJesper said...

gratulerer så mye til begge to! dette var vel fortjent!

Maria said...

Råkul logo! OG enda kulere de nye spirene, ser ikke ut som at dere klarer å vippe de av pinnen med utfordringene deres *hihi*

Lykke til damer, dette ser knall lovende ut!

Klem
Maria

Gladie said...

Så moro - gratulerer begge to, flott løsning av oppgaven :) Råtøff header! :D

Tone K. said...

Åhh....enda flere dyktige scrappere samlet på et sted....er ikke rart dere er populære vet du :o)

Gleder meg til å følge dere :o)

Og logoen...den var überkul !!!! :o)