Thursday, January 28, 2010

Dilla på 7!

Sent men godt:) Her kommer noen smakebiter på alt det flotte vi fikk i til forrige ukes skisse:) Vi holder oss stabilt over 50 bidrag, ja, og det er vi skikkelig stolte av!!!

Mia: Skaubytrollet viser en leken og flott LO. Lekkert med alle utklippene!


Broggis: Jeg synes at stemninga i denne LOen fra Hege er så herlig. Fargene og et fantastisk bilde!


HegeAL: Dette er uka favoritt fra meg. Bare rådigger denne flotte av Lene. Digger all bølgepappenog skyene er bare superkule. Herlig stemning i hele Loen!



Nabon: Liker denne så godt, digger det store bildet, og han er bare så kul! Digger Hetalstilen jeg asså!

Carrin: Jeg velger denne av Gunn-Elin. Digger måten hun har klart å formidle det kalde uttrykket her i form av både farger og små lekre detaljer Herlig!

Brit: Jeg velger meg denne fra Anne Emilie. En nydelig LO, med herlige farger. Veldig fint med malingen på bølgepappen, og bruken av misten. Lekre detaljer og noen utrolig koselige bilder

Lula:Jeg velger meg denne fra a.r.k.scraps.

Nyydelig og ren side, hvor bildene kom så flott frem! Likte stemplingen, digg stjerne Harmonisk og gjennomført side! Min FAVORITT!

10 comments:

Toi9 said...

Her var det mange fine !!
Ikke rart de er plukket ut som favoritter i "Dilla på 7"!!!

Toi9

Anonymous said...

Gratulerer til alle som ble plukket ut denne gangen! Masse flott inspirasjon her!

Heidi said...

Tuuuuuuuuuuuuusen takk Lene!!!!!

ann-helens hjem said...

kreative og inspirerende! Så flinke dere er!

Aud R. said...

Tusen takk til Lula for å velge siden min! Det er kjempegøy å få skryt for det en lager! Nydelige sider dere andre har laget, også!!

rosy3108 said...

wow! all the layouts are wonderful!

Vibeke said...

Så mange flotte som var plukket ut denne gangen! Kult!! Digger oppsettet på den nederste der:)

Gunn-Elin said...

YEAY!!!! Tuuuusen takk Carrin. Nå ble jeg så glad :D Dette hadde jeg ikke ventet. Og de andre dillene er jo så kule :D

hegemor said...

Oiii, Broggis !! Nå ble jeg kjempe overraska :)) Første gang jeg har blitt plukket ut her eller vunnet noe for den saks skyld så dette var utrolig moro !! Kjempe koselig tilbakemld :)
Tusen tusen takk !! :)

Klem Hege

Scrappegal said...

Nyyydelige alle sammen!!!! :D GRATULERER!!!!