Tuesday, January 12, 2010

Dilla på 7

Da er tiden kommet og siden vi har blitt 7 dillajenter nå, så er det selvfølgelig dilla på 7 også ;-)
Denne gangen kom det inn hele 52!!! bidrag! Helt utrolig sier jeg bare. Vi er innmari stolte over at så mange deltar på skissene våre. Og det gjør det enda mer arti å drive den bloggen og all jobben som følger med!! Tusen takk til dere alle!

Og her kommer våre favoritter for denne uka..selv om dere egentlig er våre favoritter alle 52!

HegeAL:

Jeg bare rådigger denne kule Paris LOen fra Lilo. Den har helt herlige farger og den nydelig blåfargen som fremhever bildet og alle kule detaljer! Digger lag på lag effekten. Takk for inspirasjonen.

Carrin:
Jeg velger meg denne av annemor! Et hav av herlige høstfarger og masse flotte detaljer! Blingen setter prikken over I`en her!

Ann-Christin:
Jeg falt totalt for denne loen av Lene Utrolig sammensatt, detaljrik og nyydelig. Jeg liker fargene sammen, flott med det røde. Lace hjertearket passet så fint her og sømmen rundt rammet inn loen på en perfekt måte

Lene:
her er mitt valg denne uken! Elsker vibeke sin, litt annerledes og flott juleLo, liker alle detaljene, fargene og den skikkelig julete følelsen den gir! Digger lagene!

Anette:
Denne fra Silje er så ren og vakker! Utrolig herlig bilde, som viser hvor liksom hvor mye forventning en slik dag har, i tillegg er det jo en morsom historie som fortelles. Kunne ønske jeg kunne scrappe slik!

Brit:
Denne gangen velger jeg meg denne koselige LOen av Iselind.
Likte veldig godt fargevalget og de nydelige små detaljene som matchet den stilige tittelen Og bildene var jo så gøyale. Kjempefin LO Iselind.

Marianne:
Jeg velger meg denne morsomme LO'en av Skaubytrollet. Synes tittelen og bildet var midt i blinken. Likte godt fargebruken og skyene med dråpene.

Da gleder vi oss bare til å se alle de nydelige, herlige og flotte som kommer inn til neste skisse!

8 comments:

Wenche said...

Flotte utvalgte. Gratulerer alle sammen.

Annemor said...

Jeg synes alle som bidrar er så utrolig flinke. Flotte LO'er alle sammen. Litt stolt over at Carrin valgte min da. :)

Lene said...

så mange flott bidrag dere har fått inn! Takk for at dere også valgte min som en av de utvalgte:)

Ha en fin dag!

Gladie said...

For en flott samling av utrolig lekre LOer! Gratulerer, alle sammen :)

Vibeke said...

Gratulerer til dere alle:) Nydelige Loer:)

Tusen takk for at du valgte ut min LO Lene:)

Silje said...

Så mange flotte LOer! Også så gøy å være valgt ut da! Tusen takk Anette! :)

Lilo said...

TACK! Jag blev verkligen jätteglad när jag såg det här nu!!! KRAM!

Iselin said...

Nydelige utvalgte LO'er :o) Gratulerer til alle 7 :o)